teisipäev, 12. jaanuar 2021

progammeerimine

  Progammeerimine on huvitav minu jaoks. Ma naudin seda ning tahaksin edasi õppida, kuid mulle tundub, et koolis pole seda kõige targem õpetada. On õpilasi, kes on sellest samuti huvitatud, kuid vajavad rohkem abi. Progammeerimine on tegevus, millest peab aru saama, kuidas selle põhitõed töötavad ning inimene kes sellega tegeleb peab sellest huvitatud ka olema. Kui mõnel ei ole huvi ja nad ei soovi sellele keskenduda, siis ei saagi sellest kunagi aru.
  Minu arust peaks progammeerimine olema valikainena põhikoolis nagu on ka gümnaasiumis.
  Olen kodus ise ka progammeerinud nii üksi kui ka sõpradega ning see on olnud väga lõbus. Ma ise saan sellest kõige paremini aru, kui ma teen tobedaid projekte ning naeran ja õpin oma ette.
  Progammeerjaks ise saada ma ei soovi.
                      https://hub.packtpub.com/learn-kotlin-next-universal-programming-language/

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Ilmavaatlus Võrus - Tulemused